20 Şubat 2014 Perşembe

ŞİFÂ ÂYETLERİ - ŞİFÂ DUÂSI


www.mutlulugunsifresi.com

ŞİFÂ ÂYETLERİ İLİK GİBİDİR

Mahmud Sâmî Ramazanoğlu (k.s) Hazretleri, kendi el yazısıyla Kur'ân-ı Kerîm'de şifâ âyetlerini yazar ve sevdiklerine dağıtırdı.

Kendisine mürâcaat eden hastalara bu âyetleri okumaları tavsiye edilirdi.

Bu âyetlerle ilgili bir hâtırayı, 1979 yılında Erenköy'de Mustafa Aydın ağabeyin köşkünde görüştüğümüz Aksaraylı merhum Sâdettin Ağaçlı ağabeyimizden naklen Lütfi Eraslan Bey şöyle anlatmıştı:

Aksaraylı merhum Sâdettin Ağaçlı ağabeyimiz vardı. Babacan, güler yüzlü, mükrim, cömert bir insandı. Teslimiyet ve sadâkat sahibiydi. Muhterem Üstâzımızla rahat görüşüp konuşabilen biriydi.

Allah rahmet eylesin kendisi şöyle anlatmıştı:

" Bir ziyarette Sâmi Efendimiz bana;

'Nasılsınız Sâdettin Efendi?' diye hal hatır sordu.

Ben de bu soruyu fırsat bilerek bol duâlarını alayım niyetiyle:

'Efendim! Duâ buyurun... Fakirde kalb var... Şeker var... Tansiyon var...' diyerek bütün hastalıkları saydım.

Muhterem Üstaz bana tebessüm ederek:

'Sâdettin Efendi! Şifâ âyetlerine devam edelim. Zira şifâ âyetleri, kemikleri ayakta tutan ilik gibidir.' buyurdu. "

(Mahmud Sâmî Efendi'den Hâtırâlar, Mustafa Eriş)

*** Hastalıklardan şifâyâb olmak isteyenlere; sabah akşam aşağıdaki şifâ âyetlerini okumalarını tavsiye ederlerdi:
 
ŞİFÂ ÂYETLERİ - ŞİFÂ DUÂSI
































Duâlar ve Zikirler - Mahmud Sâmî Ramazanoğlu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder